Omschrijving
Vanaf 1 augustus komt er één plek vrij in ons huis. Wij zijn een huis met drie gasten (Sam 23), (Max 21) en (Henk 24) zoeken één gast van 20+ om ons huis compleet te maken. Zelf zitten we in de eindfase van onze studie en zijn we actief bij verschillende sportverenigingen We hebben ons eigen leven, maar doen daarnaast ook regelmatig dingen samen. Zo hebben we elke dinsdag huisavond, eten we regelmatig samen en staan de deuren vaak open, waardoor we makkelijk even bij elkaar binnenlopen. In de zomer zitten we vaak op het Bernoulliplein. Het gaat om twee kamers van samen 17 m² voor €375. Beide kamers bieden genoeg ruimte om er een fijne eigen plek van te maken. Verder delen we samen de badkamer, keuken, wc en het balkon. Het huis ligt op een fijne locatie: met ongeveer 5 minuten fietsen sta je in het centrum. Lijkt het je leuk om bij ons te komen wonen of heb je vragen? Stuur dan vooral een berichtje! De hospi is op dinsdag 7 juli. Graag alleen reageren als je dan ook kan.
Log in om te reageren op deze kamer, of download de app.

