Omschrijving
🛋️ Living room
Nieuwe huisgenoot gezocht! (M) (no internationals) ‘T Weeshuys zoekt per half Juli een nieuwe onderhuurder t/m half Oktober. We wonen met z’n 7en aan de Rodeweeshuisstraat. Ieder van ons is actief bij een sport- of studentenvereniging en daarom zoeken we iemand die ook actief is/wilt worden in Groningen! We hebben iedere dinsdagavond huisavond maar daarnaast eten we eigenlijk iedere avond ook samen en doen we veel andere leuke activiteiten. Het huis is voorzien van ruime gk. De kamer waar het om gaat is 12m^2 en de huur bedraagt ongeveer €400p/m incl. Lijkt het jou leuk om bij ons te komen wonen? Stuur ons dan even een berichtje via MyHospi!
Log in om te reageren op deze kamer, of download de app.

